کاکتوسلند تیمی خلاق و مبتکر است که در نظر دارد با ارئه هدایای تبلیغاتی ارزشمند و خلاقانه فصل جدیدی از ارزش آفرینی برای برند شما را به ارمغان بیاورد
09210209273 info@kaktoosland.ir

هدیه نمایشگاهی

هدیه نمایشگاهی

هدیه نمایشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ هدایای نمایشگاهی روشی موثر در برندینگ

هدیه نمایشگاهی

معمولا شرکت ها با حضور در سمینارها و نمایشگاه های بین المللی که در صنعت و صنف خود برگزار می شوند به دنبال توزیع و شناساندن هر چه بیشتر محصولات خود به بازدیدکنندگان و مشتریان هستند.
مدیران برای افزایش محبوبیت برند خود و جلب توجه مشتریان و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه ها و سمینارها از هدایای نمایشگاهی و تبلیغاتی استفاده میکنند. مطمئنا هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی از طرف یک شرکت راه حلی محبوب و یک استراتژی خوب و خلاقانه برای بازاریابی و تبلیغات آن برند و به دنبال آن افزایش فروش و بازدهی آن شرکت محسوب می شود.
با ارائه هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه های مرتبط به بازدید کنندگان شما این فرصت را دارید تا مشتریان بالقوه خود را تبدیل به مشتریان بالفعل و از طرفی شانس این را پیدا می کنید تا مشتریان بالفعل رقبای خود را با ایجاد تجربه و حس خوب در آن ها به مشتریان بالفعل خود تبدیل کنید، بنابراین با انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی مناسب و اهدای آن از طرف شرکت، می توان برند خود را با ایجاد حسی خوب و تجربه ای متفاوت در ذهن مخاطبان تثبیت کرد.
با ارائه هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی مناسب خود را از رقبا متمایز و در ذهن مخاطبان ماندگار کنید.

چرا از هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی استفاده کنیم؟

تحقیقات نشان می دهد گرفتن هدیه طیف وسیعی از احساسات مخاطبان ما را دخیل می کند و باعث استحکام روابط بین دو طرف می شود. وقتی از هدیه استفاده میکنیم نشان می دهیم که برای طرف مقابل خود ارزش قائلیم و به آنها اهمیت می دهیم در کشور ما مردم علاقه ی زیادی به گرفتن هدیه دارند و جذابیت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی می تواند بازدیدکنندگان را به صورت ناخودآگاه به سمت غرفه شما هدایت کنند و این فرصت را برای شما ایجاد کند که محصولات خود را هر چه بیشتر به مخاطبانتان معرفی کنید بنابراین یک هدیه نمایشگاهی میتواند نماینده برند شما در نزد مخاطبانتان باشد و موجب شود تا ذهن آنها بیشتر به برند شما درگیر شود و این به خودی خود باعث افزایش وفاداری آنها می شود و بازدهی حضور در نمایشگاه را برای برند شما افزایش می دهد.

در هنگام دادن هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

• کاربردی بودن هدیه نمایشگاهی در عین حال ماندگاری بالا آن

در هنگام دادن هدایای نمایشگاهی باید به ماندگاری این هدایا توجه داشته باشیم معمولا هدایای کاربردی پس از مدتی مصرف شده و هیچ خاطره ای از آنها باقی نمی ماند. بنابراین هنگام دادن هدایای نمایشگاهی به مخاطبان خود باید هدیه ای دهیم که در عین کاربردی بودن ماندگاری آن نیز بیشتر باشد و بار احساسی را نیز به مخاطبان ما منتقل کند.

• ارائه نمادی از محصولات شرکت

در بسیاری از موارد نمونه محصول شرکت، قابل ارائه به عنوان هدیه نمایشگاهی در نمایشگاه های مختلف نمی باشد. در این موارد بهترین گزینه ارائه هدیه ای سفارشی با نماد محصول شما و یا برند شما می باشد.
البته باید در ادامه به این نکته توجه داشت، هدیه ای که نماد محصول یا برند شما را در بر خواهد داشت باید به صورتی باشد که مخاطبتان را درگیر کند و به صورت غیر مستقیم در زندگی روزمره مشتریانتان به کار رود

هدایای نمایشگاهی روشی موثر در برندینگ و مشتری سازی

ارائه یک هدیه نمایشگاهی به مخاطبان خود به تنهایی کافی نیست، بلکه شما باید هدیه ای را ارائه دهید که مخاطبان، مشتریان و شرکای کاری شما بعد از دریافت آن هدیه حس با ارزش بودن را تجربه کنند، به همین دلیل بهتر است از ارائه هدایای تکراری و مرسوم خودداری کنید تا حس با ارزش بودن را انتقال دهید.

 

ما در کاکتوسلند هدیه نمایشگاهی سفارشی و مطابق با ارزش های سازمانی شما را با کمترین هزینه خواهیم ساخت.

جهت مشاوره و یا سفارش هدیه سازمانی سفارشی سازی شده برای برند خود با ما تماس بگیرید
۰۹۲۱۰۲۰۹۲۷۳
۰۹۱۹۷۵۵۶۹۸۹